El bloc de GA2
Un blog per aprendre a crear i gestionar un blog
dijous, 19 d’abril del 2012
Benviguts i benvingudes!
Aquest bloc ha de servir per compartir experiències amb els/les alumnes de
2n del Cicle Formatiu de Gestió Administrativa del Col·legi Mare de Déu del Carme de Tarragona
.
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)