dijous, 19 d’abril del 2012

Benviguts i benvingudes!

Aquest bloc ha de servir per compartir experiències amb els/les alumnes de 2n del Cicle Formatiu de Gestió Administrativa del Col·legi Mare de Déu del Carme de Tarragona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada