El bloc de GA2
Un blog per aprendre a crear i gestionar un blog
dijous, 19 d’abril del 2012
Benviguts i benvingudes!
Aquest bloc ha de servir per compartir experiències amb els/les alumnes de
2n del Cicle Formatiu de Gestió Administrativa del Col·legi Mare de Déu del Carme de Tarragona
.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada